مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 06:052021-10-31بين الملل

بیانیه شدیداللحن حزب الله علیه تحریم عضو پارلمان لبنان توسط آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، تصمیم آمریکا درباره تحریم سرلشکر السید جمیل السید نماینده لبنانی با واکنش تند حزب الله لبنان روبرو شد و این سازمان چنین اقدامی را ظالمانه، - تصمیم آمریکا درباره تحریم سرلشکر السید جمیل السید نماینده لبنانی با واکنش تند حزب الله لبنان روبرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، تصمیم آمریکا درباره تحریم سرلشکر السید جمیل السید نماینده لبنانی با واکنش تند حزب الله لبنان روبرو شد و این سازمان چنین اقدامی را ظالمانه، مشکوک و مردود توصیف کرد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای درباره تحریم نماینده لبنانی از سوی آمریکا، گفت: این یک اقدام سیاسی از سوی آمریکا علیه یک شخص با جایگاه ملی و مواضع سرنوشت ساز درباره مسائل ملی به ویژه نبرد با دشمن صهیونیستی و دفاع از حاکمیت و کرامت کشور لبنان و ایجاد نظامی حقیقی در آن است.

در ادامه این بیانیه، حزب الله لبنان تاکید کرد که درخواست السید در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته برای ارائه اسناد و ادله، حجتی قوی در برابر تمام ظالمان و حامیانشان است و این تعدی آمریکا مدال افتخاری برای السید است.

حزب الله در ادامه گفت: تحریم آمریکا علیه السید جمیل السید حضور راسخ او را به عنوان پیشقراول رزمندگان و آزادیخواهان برای دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شدیداللحن حزب الله علیه تحریم عضو پارلمان لبنان توسط آمریکا

بیانیه شدیداللحن حزب الله علیه تحریم عضو پارلمان لبنان توسط آمریکا