مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 05:402021-10-31سياسي

با تغییرات ناگهانی مخالفم/هر تغییری ابتدا باید به صورت پایلوت باشد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه موافق تغییرات ناگهانی نیستم، گفت: نباید به یک باره همه چیز را به هم بزنیم، مگر اینکه به صورت پایلوت ثابت کنیم سیستم جدید بهتر از قبل است.

- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه موافق تغییرات ناگهانی نیستم، گفت: نباید به یک باره همه چیز را به هم بزنیم، مگر اینکه به صورت پایلوت ثابت کنیم سیستم جدید بهتر از قبل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشکده توان بخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با نقد رویکرد مادی گرایانه غربی ها در حوزه مدیریتی، گفت: به هرحال دوره مدیریت عمودی تمام شده و جای خود را به مدیریت مشارکتی، نتیجه محور و افقی داده است، حتی روش های استخدامی در دنیا تغییر کرده و پروژه محور شده است و با ورود فضای مجازی و امکانات دیجیتال سبک و سیاق بسیاری از فرایندها تغییر کرده است.

ما هم باید خودمان را با شرایط موجود تطبیق دهیم، تطبیقی که هوشمندانه و با درایت باشد، نه اینکه هر آنچه غربی ها می گویند بپذیریم.

وی به نظریه توماس رابرت مالتوس درباره رشد جمعیت اشاره کرد و گفت: ایشان در ابتدای سال 1800 میلادی به دنیا القا کرد افزایش جمعیت راه حل پیشرفت نیست، اما این رویکردی نبود که خود غربی ها به آن پایبند باشند چراکه امروزه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تغییرات ناگهانی مخالفم/هر تغییری ابتدا باید به صورت پایلوت باشد

با تغییرات ناگهانی مخالفم/هر تغییری ابتدا باید به صورت پایلوت باشد