مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 04:502021-10-31حوادث

دستگیری اعضای یک باند10 نفری زمین خواری در یزد


دادگستری یزد از شناسایی و متلاشی شدن یک باند 10 نفری ارتشا و زمین خواری در این استان خبر داد که شامل یک سردفتر اسناد رسمی، یک وکیل، یک کارمند ثبت اسناد و املاک ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مسئول روابط عمومی دادگستری استان یزد گفت: اطلاعات ارایه شده در خصوص شناسایی این باند داده های اولیه است که با رصد اطلاعاتی دستگاه قضا کشف شد.

حسین عباس زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خبر تکمیلی به صورت جامع جمع آوری و با اطلاعات دقیق تری برای اطلاع همگانی منتشر می شود.

وی در این خصوص توضیح بیشتری نداد.

همچنین قبلا سرشبکه یک باند 10 نفری کلاهبرداری در یزد شناسایی، دستگیر و به 20 سال حبس، رد مال و 845 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

روابط عمومی و ارتباطات دادگستری یزد 21 تیرماه امسال اعلام کرد که سردسته این شبکه فردی به نام امیر دهقان دهنوی، فارغ التحصیل رشته حقوق است که با همدستی برادرش و هشت نفر دیگر از طریق ثبت شرکت های حقوقی و صدور چک های مجعول در پوشش موسسه حقوقی اقدام به زمین خواری و کلاهبرداری کرده بود.

این باند کلاهبرداری سه سال گذشته باعث مالباختگی 18 نفر شد که با پیگیری حفاظت اطلاعات دادگستری و همکاری پلیس فتای نیروی انتظامی استان یزد شناسایی، دستگیر و محکومیت قطعی آنان صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای یک باند10 نفری زمین خواری در یزد

دستگیری اعضای یک باند10 نفری زمین خواری در یزد