مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 02:402021-10-30بين الملل

واکنش تند حزب الله به تحریم عضو پارلمان لبنان توسط آمریکا


تصمیم آمریکا درباره تحریم سرلشکر «السید جمیل السید» نماینده لبنانی با واکنش تند حزب الله لبنان روبرو شد.

- به نقل از النشره، تصمیم آمریکا درباره تحریم سرلشکر السید جمیل السید نماینده لبنانی با واکنش تند حزب الله لبنان روبرو شد و این سازمان چنین اقدامی را ظالمانه، مشکوک و مردود توصیف کرد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای درباره تحریم نماینده لبنانی از سوی آمریکا، گفت: این یک اقدام سیاسی از سوی آمریکا علیه یک شخص با جایگاه ملی و مواضع سرنوشت ساز درباره مسائل ملی به ویژه نبرد با دشمن صهیونیستی و دفاع از حاکمیت و کرامت کشور لبنان و ایجاد نظامی حقیقی در آن است.

در ادامه این بیانیه، حزب الله لبنان تاکید کرد که درخواست السید در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته برای ارائه اسناد و ادله، حجتی قوی در برابر تمام ظالمان و حامیانشان است و این تعدی آمریکا مدال افتخاری برای السید است.

حزب الله در ادامه گفت: تحریم آمریکا علیه السید جمیل السید حضور راسخ او را به عنوان پیشقراول رزمندگان و آزادیخواهان برای دفاع از شرف امت در برابر سلطه طلبی و استکبار شیطان بزرگ ثابت خواهد کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا پیشتر با صدور بیانیه ای جمیل السید یک عضو پارلمان لبنان و دو بازرگان این کشور را با طرح ادعای سو استفاده از موقعیت و همچنین فساد مالی تحریم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند حزب الله به تحریم عضو پارلمان لبنان توسط آمریکا

واکنش تند حزب الله به تحریم عضو پارلمان لبنان توسط آمریکا