مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 22:252021-10-30فرهنگي

کتاب دو نمایشنامه خیابانی در مریوان رونمایی شد


همزمان با سومین روز از برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از کتاب دو نمایشنامه خیابانی به نویسندگی داریوش نصیری و مرتضی وکیلیان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، شنبه ش و همزمان با سومین روز از برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از کتاب دو نمایشنامه خیابانی به نویسندگی داریوش نصیری و مرتضی وکیلیان رونمایی شد.

این دو اثر نمایشی؛ حاصل تخصص، تعهد و انتقال تجربه است که برآیند آن تولید پروژه ای فاخر که انعکاس عملی از فرآیند آکادمیک مباحث بازیگری و نمایش خیابانی در راستای اعتلای مفاهیم رفیع قرآنی، فوانین انسانی، شهروندان و اجتماعی در کنار بکارگیر ظرفیت های نمایش های بیرونی و ایرانی است.

سیروس همتی از بازیگران عرصه تئاتر و سینمایی کشور که مقدمه این کتاب را نیز نوشته است، در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از این کتاب در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: قطعا مولفه اصلی یک تئاتر نمایشنامه است و رونمایی از کتاب این دو نمایش نامه خیابانی جای خوشحالی دارد.

این بازیگر و تئاترکار کشور خاطرنشان کرد: چندین دهه است که در جشنواره های تئاتر خیابانی در مقام بازیگری، نویسنده و کارگردان حضور دارم و در جشنواره های فجر دهه 70 و اوایل 80 با نمایش یک اتفاق عجیب برگزیده ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب دو نمایشنامه خیابانی در مریوان رونمایی شد

کتاب دو نمایشنامه خیابانی در مریوان رونمایی شد