مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 21:002021-10-30دانش

پورکیانی: هنرمندان افغانستانی برای ایفای نقش در سریال هم سایه بد قولی کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پورکیانی تهیه کننده سریال هم سایه در نشست بررسی معضلات خانواده های افغانستانی در ایران و همچنین بررسی سریال تلویزیونی هم سایه که از سوی بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، - تهیه کننده سریال هم سایه گفت: هنرمندان افغانستانی برای ایفای نقش در سریال هم سایه بد قولی کردند و نیامدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پورکیانی تهیه کننده سریال هم سایه در نشست بررسی معضلات خانواده های افغانستانی در ایران و همچنین بررسی سریال تلویزیونی هم سایه که از سوی بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: ما برای ساخت سریال هم سایه از هنرمندان افغانستانی دعوت کردیم، اما باید از آن ها پرسید که چرا با وجود این که قرارداد بسته بودیم و سکانس ها را هم خوانده بودند بدقولی کردند و نیامدند.

وی افزود: ما از مسئولان افغانستانی که در سفارت این کشور در تهران دارای مسئولیت هستند انتظار داشتیم که بعد از پخش سریال 34 قسمتی همسایه حداقل با ارسال یک متن به ما بگویند که این سریال چقدر بد بود، اما همین کار را هم نکردند.

پورکیانی بیان کرد: مهاجرین افغانی بین 30 تا 40 سال است که در ایران حضور دارند با این وجود ما در سریال هم سایه خواستیم بگوییم که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورکیانی: هنرمندان افغانستانی برای ایفای نقش در سریال هم سایه بد قولی کردند

پورکیانی: هنرمندان افغانستانی برای ایفای نقش در سریال هم سایه بد قولی کردند