مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 18:552021-10-30سياسي

آبرسانی سیار به عشایر آذربایجان شرقی تا پایان سال به صفر می رسد


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: آبرسانی سیار به عشایر آذربایجان شرقی تا پایان سال به صفر می رسد.

- ، شامگاه شنبه سومین جلسه شورای هماهنگی اداره کل امور عشایر استان آذربایجان شرقی با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، مدیرکل امور عشایر استان و رؤسای ستادی و شهرستانی امور عشایر در تبریز برگزار شد.

اکبر فتحی در این جلسه گفت: اقدامات مدنظر در خصوص رفاه جامعه عشایری (احداث راه، مدرسه، خانه بهداشت و …) که از جهادسازندگی اولیه انتظار می رفت خوشبختانه در حیطه جهاد عشایری با همان روحیه جهادی انجام می پذیرد.

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: عمق محرومیت در جامعه عشایری و روستایی به قدری بالاست که علیرغم تمامی تلاش های صورت گرفته، بخش بزرگی از این محرومیت ها همچنان پابرجاست این امر مارا وادار می نماید تا تمام تلاش خود را در راستای خدمت به این جامعه و حل دغدغه های آن متمرکز نماییم.

وی با اشاره به شرایط حاکم بر تولید در سال گذشته افزود: نوساناتی که در اقتصاد کشور در سال زراعی گذشته وجود داشت، تولید را در کلیه بخش های اقتصادی از جمله بخش کشاورزی دچار نوسان نمود.

وضعیت نهاده ها و وضعیت محصولات تولید شده ای که تقاضایی از سوی بازار نداشت نشأت گرفته از نوسانات اقتصادی جاری در کشور بود که متأسفانه قشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار به عشایر آذربایجان شرقی تا پایان سال به صفر می رسد

آبرسانی سیار به عشایر آذربایجان شرقی تا پایان سال به صفر می رسد