مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 18:552021-10-30سياسي

یزدی خواه: نامه کاهش عوارض آزاد راه تهران_پردیس را به رییس جمهور دادیم


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، گفت: نامه ای را طی هفته گذشته در خصوص این آزادراه و مبالغ دریافتی به رییس جمهور تقدیم کردیم تا هزینه عوارضی آزادراه تهران_پردیس که منطقی نبوده و در کل کشور منحصر به فرد است تعدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران ادارات استان تهران و شهرستان پردیس که در سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص نتیجه بازدید و جلسه امروز، اظهار کرد: از صبح تا عصر امروز با حضور در شهرستان پردیس از بیمارستان ناتمام الغدیر بومهن که از حیث تجهیزات و بودجه نیازمند مساعدت ویژه است بازدید داشتیم و امیدواریم به زودی این بیمارستان راه اندازی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، گفت: طی بازدید از روستای کرشت از مشکلات آنها با موقوفه شرف النسا، منابع طبیعی و غیره این روستا، همچنین طی بازدیدی از پارک فناوری پردیس از ظرفیت های موجود و توسعه اشتغال برای ساکنین این شهرستان مطلع شدیم.

وی افزود: مناطق و لکه های صنعتی پردیس برای دریافت پروانه مشکل داشتند و تعدادی از واحدها فعالیتشان کاهش داشته و با اصلاح یا تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی خواه: نامه کاهش عوارض آزاد راه تهران_پردیس را به رییس جمهور دادیم

یزدی خواه: نامه کاهش عوارض آزاد راه تهران_پردیس را به رییس جمهور دادیم