مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 17:052021-10-30ورزشي

مدیریت نماز جمعه آبدان به نوجوانان واگذار شد/ تقویت مسئولیت پذیری


امام جمعه آبدان از راه اندازی معاونت نوجوانان در ستاد نماز جمعه آبدان خبر داد و گفت: مدیریت و اجرای نماز جمعه آبدان به نوجوانان واگذار شد.

- اظهار داشت: آموزش تاریخ انقلاب اسلامی به نوجوانان و حفظ راهی که آمده ایم برای به منصه ظهور رساندن مبانی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و این مهم با حضور نوجوانان در عرصه تمرین مسئولیت پذیری محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: هدف از مشارکت دادن نوجوانان، حرکت به سمت چشم اندازهای بیانیه گام دوم انقلاب و تربیت نوجوانی مانند نسل 13 ساله های دفاع مقدس با رویکردی دانش بنیان در حوزه های مختلف است.

امام جمعه آبدان افزود: یکی از ویژگی های دوران نوجوانی که مورد دقت اصحاب تعلیم و تربیت قرار دارد، مورد توجه قرار گرفتن فعالیت نوجوان و مدیریت اوقات فراغت است که می تواند باعث کاهش هیجانات کاذب فردی و کاهش آسیب های اجتماعی بشود.

وی خاطرنشان کرد: در شهر آبدان علیرغم مشکلات فراوان در حوزه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی، نهادها و گروه هایی به صورت خودجوش به تربیت نوجوانان می پردازند که می توان به عنوان الگوهایی موفق در سطح ملی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام کارگر بیان کرد: پایگاه های بسیج برادران و خواهران، مؤسسات قرآنی، گروه سرود شهدای گمنام، هیئت شاگردان شهدا، انجمن نقاشان، هیئت های ورزشی مانند فوتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت نماز جمعه آبدان به نوجوانان واگذار شد/ تقویت مسئولیت پذیری

مدیریت نماز جمعه آبدان به نوجوانان واگذار شد/ تقویت مسئولیت پذیری