مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 16:352021-10-30حوادث

‍ کاهش 7 درصدی تلفات رانندگی در کرمانشاه/ 207 نفر جان باختند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش هفت درصدی تلفات رانندگی در محورهای درون و برون شهری کرمانشاه طی امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش هفت درصدی تلفات رانندگی در محورهای درون و برون شهری کرمانشاه طی امسال خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان در مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس راهور و راه استان کرمانشاه که در سالن جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: نیمه ابتدای امسال 177 فقره تصادف درون و برون شهری رخ داده که طی آنها 207 نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این درحالیست که در نیمه نخست سال گذشته 204 فقره تصادف فوتی با 222 کشته داشته ایم که نشان می دهد در تصادفات فوتی 13 درصد و در افراد فوت شده هفت درصد کاهش داشته است.

جاویدان همچنین با اشاره به وقوع سه هزار و 247 فقره تصادف جرحی و مصدومیت چهار هزار و 416 نفر در این حوادث، خاطر نشان کرد: در شش ماهه سال گذشته چهار هزار و 387 نفر مصدوم شده بودند که آمار مجرومان امسال یک درصد افزایش نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در نیمه نخست امسال مجموعا شش هزار و 922 فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در راه ها و شهرهای استان رخ داده است، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با هفت هزار و 852 فقره تصادف، 12 درصد کاهش نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ کاهش 7 درصدی تلفات رانندگی در کرمانشاه/ 207 نفر جان باختند

‍ کاهش 7 درصدی تلفات رانندگی در کرمانشاه/ 207 نفر جان باختند