مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 15:502021-10-30پزشكي

خدمات درمانی در ضلع شمالی بجنورد صفر است


نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: در ضلع شمالی شهر بجنورد با نیمی از جمعیت شهر، تقریباً خدمات درمانی صفر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمد وحیدی در جلسه تکریم و معارفه روئسای جدید و پیشین دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: یکی از ویژگی های بسیار مهم در حوزه اجرایی و سلامت توجه به عدالت آموزشی است، به همین دلیل مجموعه های بهداشت و درمان در استان ها دانشگاه نامیده شدند.

وی ادامه داد: اگر قرار برجذب متخصصان در استان است، باید در حوزه های مختلف این اتفاق بیفتد، زیرا حوزه مهمی هم چون دانشکده داروسازی که در سفر رهبری به استان مورد تأکید بود اما هنوز در استان این رشته دانشگاهی ایجاد نشده است.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عدالت درمانی مهم و قابل توجه است، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، عدالت، توزیع عادلانه امکانات بین مناطق مختلف مهم است، زیرا در حوزه مسائل درمانی برخی مناطق استان ضعف وجود دارد که اقداماتی انجام نشده است.

وی گفت: در حوزه سلامت کشور مبحث مهمی وجود دارد، متأسفانه گاهی اوقات نگاه جزیره ای به مناطق محروم آسیب زیادی می زند، باعث کاهش رضایت عمومی و خدمات در حوزه سلامت و آسیب به مردم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات درمانی در ضلع شمالی بجنورد صفر است

خدمات درمانی در ضلع شمالی بجنورد صفر است