مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 15:502021-10-30سياسي

اظهارات سخنگوی شورای شهر در خصوص عملکرد مالی شهرداری یزد


سخنگوی شورای شهر یزد گزارش سریع اسناد مالی طرحهای عمرانی شهرداری را خواستار شد و گفت: کلیات عملکرد درآمد و هزینه شهرداری یزد در شش ماهه نخست امسال به تصویب شورای اسلامی رسیده و صورت کامل درآمد هزینه شهرداری برای اطلاع عموم منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام سید محمدناصر حیدری در بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با محوریت اعلام گزارش عملکرد شش ماهه اول سال 1400 درآمد و هزینه های شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: از جمله نقاط مثبت این گزارش کاهش قابل توجه وابستگی به وام و فروش املاک در سال 1400 بود که نظر به رویکرد شورای ششم از فروش اموال خودداری و بخش عمده تسهیلات وصول نگردید.

وی به یکی از نکات منفی این گزارش نیز اشاره کرد و افزود: در شش ماهه اول امسال در بخش عمران به میزان تخصیص اعتبار، در پروژه ها هزینه نشده و یا اگر هزینه شده اسناد آن به شهرداری ارسال نشده است که از شهردار درخواست تسریع در پروژه های عمرانی داریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: درآمدهای این دوره شهرداری ناشی از عوارض عمومی، درآمدهای ناشی از عوارض اختصاصی شهرداری، بهای خدمات و درآمدهای موسسات انتفاعی، درآمدهای حاصل از وجوه و اموال شهرداری، کمک اعطایی دولت و سازمانهای دولتی، اعانات و کمک های اهدایی و دارایی ها، ماده 101 قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات سخنگوی شورای شهر در خصوص عملکرد مالی شهرداری یزد

اظهارات سخنگوی شورای شهر در خصوص عملکرد مالی شهرداری یزد