مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 14:402021-10-30سياسي

نیمی از مشکلات لکه های صنعتی پردیس از طریق تعامل بین دستگاهی حل می شود


نماینده مردم پردیس، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: 50 درصد از مشکلات لکه های صنعتی پردیس در سایه تعاملات بین بخشی و همکاری دستگاه های شهرستانی قابل حل است.

- ، سید علی یزدیخواه بعد از ظهر شنبه و در حاشیه سفر به پردیس طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر از بیمارستان ناتمام الغدیر بازدید به عمل آمد، این بیمارستان از حیث تجهیزات و بودجه نیازمند مساعدت ویژه است.

وی همچنین در خصوص مشکلات روستای کرشت پردیس نیز گفت: مشکلات مربوط به منابع طبیعی و محیط زیست و ظرفیت وجود پارک علم و فناوری برای توسعه سطح شهرستان مورد بررسی قرار گرفت، مشکلات شهرک های صنعتی و لکه های صنفی صنعتی بیشتر در زمینه فقدان پروانه فعالیت شهرک بود، که از جهت اصلاح و تغییر کاربری با مشکل مواجه بودند.

یزدیخواه گفت: در صورت رفع این مشکلات صنایع این منطقه به راحتی 40 الی 50 درصد رشد ظرفیت خواهند داشت و به اشتغال زایی منجر می شود، در همین راستا به مسئولین صمت استان تهران تذکر داده شد، که 50 درصد مشکلات لکه های صنعتی پردیس در سایه تعاملات بین بخشی و همکاری دستگاه های شهرستانی قابل حل است و در سطح استان نیز هر جایی که مسؤلین محلی به لحاظ قدرت اجرایی و اثر گذاری و یا محدودیت مالی مشکل داشتند، ما به عنوان خادمین مردم این آمادگی را داریم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از مشکلات لکه های صنعتی پردیس از طریق تعامل بین دستگاهی حل می شود

نیمی از مشکلات لکه های صنعتی پردیس از طریق تعامل بین دستگاهی حل می شود