مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 14:402021-10-30اقتصادي

گزارشی از مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل بانک سپه


مراسم تودیع محمدکاظم چقازردی، مدیرعامل پیشین بانک سپه و معارفه آیت اله ابراهیمی، مدیر عامل جدید بانک سپه با حضور وزیر اقتصاد و مقامات لشگری وکشوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بانک سپه، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در این مراسم، حرکت نظام بانکی به سمت عدالت محوری و تولید گرایی را مهم ترین خواست دولت از سیستم بانکی کشور ابراز کرد و گفت: پشتیبانی از تولید درون زا و کمک کردن به ابعاد عدالت اجتماعی با رعایت ضوابط شرعی و فقهی از اهم وظایف نظام بانکی کشور است.

وی با اشاره به اهمیت حقوق فعالان اقتصادی و لزوم شفافیت اقدامات شبکه بانکی کشور در این عرصه، اظهار کرد: یکی از لایه های حقوق اعتباری و بانکی در کشور دسترسی فعالان اقتصادی به قراردادها و نحوه محاسبه سودها و تضامین همراه با قابلیت دادخواهی است.

وی ضمن تأکید بر مساله اجرای کامل قانون، اجرای مصوبات شورای پول و اعتبار و سایر اهداف توسعه ای بانکی ازجمله خروج از بنگاه داری غیرضرور و حرکت به سمت سرمایه گذاری های کلان و مهم کشور را از دیگر اولویت های نظام بانکی برشمرد.

بانک ها، پیش قراول گشودن جبهه های جدید سرمایه گذاری در کشور باشند خاندوزی با اشاره به نقش مؤثر بانک سپه در پروژه های مهم کشور نظیر گل گهر، چادرملو، سیمان هرمزگان و بید بلند خاطرنشان کرد: نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل بانک سپه

گزارشی از مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل بانک سپه