مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-30ورزشي

خیلی زود بازی را کنار گذاشتم


نخستین مربی لژیونر والیبال زنان ایران گفت: از زمان گرفتن مدرک مربیگری، رسیدن به چنین جایگاه و تجربه در تیم های مطرح اروپایی جز اهدافم بود تا بتوانم کار متفاوتی انجام دهم و برای رسیدن به آن همواره تلاش کردم.

- سمیرا ایمانی در گفت و گو با ایسنا در خصوص پیوستنش به کادر فنی تیم پورتو پرتغال اظهارکرد: حدود دو سالی بود که پیگیری می کردم و در این مدت پیشنهاداتی از تیم های اسپانیا، فنلاند و پرتغال داشتم، اما پیشنهاد پورتو چیز دیگری بود و جای هیچ حرف و فکر کردن برایم نگذاشت، شرایط قراردادم خوب است و علاوه بر قرارداد یک ساله ای که با تیم بزرگسالان پورتو که در لیگ برتر حضور دارند، قرار است همزمان در کادرفنی تیم زیر 23 سال نیز کسب تجربه کنم.

وی افزود: آنها نیز بسیار مشتاق هستند تا من بتوانم تجارب خوبی در زمینه مربیگری به دست آورم و اطلاعات و دانش خود را در زمینه مربیگری بالا ببرم، به من گفتند دوست داریم در اینجا در آرامش باشید و عزیزانت در کنارت حضور داشته باشند، در ابتدا فرزند کوچکترم را همراه خود می برم و بعد از مدت بسیار کوتاهی پسر بزرگترم که در سال دوم دبستان تحصیل می کند به من خواهد پیوست.

وی ادامه داد: همیشه کیفیت از اهمیت زیادی برایم برخوردار بوده، 8 دوره قهرمانی در سوپر لیگ و 4 نایب قهرمانی و در مجموع 15 سالی که بازی کردم همیشه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیلی زود بازی را کنار گذاشتم

خیلی زود بازی را کنار گذاشتم