مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-30سياسي

نگاه وزارت بهداشت به حوزه های تخصصی سلامت جزیره ای است


عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مجموعه وزارت بهداشت به حوزه های تخصصی جزیره ای است که مناطق محروم کشور از این مسئله آسیب می بینند.

- ، محمد وحیدی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در سالن جلسات بیمارستان امام حسن بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: پیشران اصلی عدالت درمانی، عدالت آموزشی است لذا برای پیشرفت در حوزه سلامت، باید ابتدا حوزه آموزش سلامت یک منطقه تقویت شود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رفع کسری های آموزشی بهداشتی باید در اولویت باشد، ادامه داد: باید جذب نیرو، رشته های درمانی و ظرفیت رشته ها در خراسان شمالی افزایش یابد.

وی افزود: راه اندازی دانشکده داروسازی در خراسان شمالی از مصوبات سفر رهبر انقلاب به استان بود اما هنوز اجرایی نشده است.

وحیدی عدالت درمانی را به معنای توزیع شاخص های سلامت به صورت متناسب در استان دانست و گفت: باید نیروی انسانی و ظرفیت ها به صورت عادلانه توزیع شود؛ اما اکنون در بهداشت برخی مناطق استان ضعف داریم به طوری که در گذشته هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: نگاه مجموعه وزارت بهداشت به حوزه های تخصصی جزیره ای است که مناطق محروم کشور از این مسئله آسیب می بینند و در نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه وزارت بهداشت به حوزه های تخصصی سلامت جزیره ای است

نگاه وزارت بهداشت به حوزه های تخصصی سلامت جزیره ای است