مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-30پزشكي

82 درصد از جمعیت هدف در فارس دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از تزریق دز اول واکسن کرونا به 82 درصد جمعیت هدف در استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرزاد لطفی گفت: با تلاش تمام مجموعه سلامت استان، تاکنون نزدیک به پنج میلیون و 800 هزار دُز واکسن تزریق شده که حدود سه میلیون و 400 هزار دز، معادل 82 درصد جمعیت هدف یک دُز و حدود دو میلیون و 400 هزار دز، معادل 58 درصد جمعیت هدف نیز هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و این روند تا تکمیل برنامه واکسیناسیون و ایمنی عمومی جامعه، ادامه دارد.

 رییس دانشگاه، علوم پزشکی شیراز اولویت نخست مجموعه دانشگاه در سراسر استان را تامین سلامت همگانی و ارایه بهترین خدمات بهداشتی درمانی به مردم برشمرد و گفت: تمام توان مجموعه سلامت استان در این راستا به کار گرفته شده است.

دکتر لطفی همچنین با اشاره به بستری 220 بیمار جدید مشکوک یا مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان طی 24 ساعت گذشته، از روند افزایشی ورودی به بیمارستان ها و موارد ابتلا و بستری بیماران خبر داد و ادامه این روند را عاملی برای اوج گیری دوباره بیماری کووید19 و زنگ خطری برای تهدید سلامت مردم دانست.

او با تاکید بر اهمیت مراجعه مردم استان به مراکز واکسیناسیون و دریافت واکسن کرونا، لزوم ادامه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 درصد از جمعیت هدف در فارس دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند

82 درصد از جمعیت هدف در فارس دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند