مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 12:102021-10-30اقتصادي

افزایش سقف ارزش واردات تایر سنگین در زمان ثبت سفارش


در آخرین جلسه کارگروه تنظیم بازار در رابطه با تامین لاستیک های سنگین از محل واردات، مقرر شد سقف ارزش واردات تایر سنگین برای واردکنندگان در زمان ثبت سفارش به میزان دو برابر میانگین ارزش واردات دو سال اخیر در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت (شاتا)، بر اساس مصوبات یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار در رابطه با بررسی نحوه بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و ضروری بر پایه اطلاعات سامانه جامع تجارت، مقرر شد به دلیل کاهش قابل توجه واردات در نیمه نخست سال جاری، در راستای رفع موانع پیش روی تامین لاستیک های سنگین از محل واردات، سقف ارزش واردات تایر سنگین برای واردکنندگان در زمان ثبت سفارش به دو برابر میانگین ارزش واردات در دو سال اخیر در نظر گرفته شود.

طبق مصوبه قرار است که در صورت ترخیص و رفع تعهد گمرکی، سقف ارزش واردات، قابل استفاده مجدد در همان سال باشد و سقف و سابقه واردکنندگان لاستیک سنگین بصورت سیستمی اعمال شود.

در رابطه با موضوع موانع پیش روی تامین لاستیک و کاهش واردات آن در نیمه نخست سال جاری لازم به ذکر است که در خردادماه سال جاری، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که گزارش هایی از رانندگان درباره مشکلات آن ها در زمینه تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سقف ارزش واردات تایر سنگین در زمان ثبت سفارش

افزایش سقف ارزش واردات تایر سنگین در زمان ثبت سفارش