مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-30سياسي

وبینار شرحی بر مدیریت کتابخانه های عمومی در ترکیه برگزار می شود


نهمین وبینار «روایت‏ هایی از ایده ها و الگوهای مدیریت کتابخانه های عمومی» روز دوشنبه 10 آبان با حضور پژوهشگر دانشگاه حاجت تپه ترکیه در فضای مجازی برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نهمین جلسه از سلسله وبینارهای روایت‏ هایی از ایده ها و الگوهای مدیریت کتابخانه های عمومی روز دوشنبه 10 آبان با حضور لیلا هاشم پور پژوهشگر دانشگاه حاجت تپه ترکیه برگزار شده و به بررسی کتابخانه های عمومی ترکیه می پردازد.

این وبینارها توسط دفتر پژوهش نهاد و با همکاری انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی، به دبیری منصور کوهی رستمی رییس هیئت مدیره انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

پیش از این در سلسه وبینارهای روایت‏ هایی از ایده ها و الگوهای مدیریت کتابخانه های عمومی ، سخنرانانی از افغانستان، سوئد، کانادا، فنلاند و عراق به معرفی کتابخانه های عمومی کشورهای خود پرداختند.

همچنین موضوعاتی مانند جامعه خدمت گیرنده ، توسعه خدمات کتابخانه های عمومی برای گروه های حاشیه ای ، طراحی خدمات برای کتابخانه ها ، جامعه اطلاعاتی و خدمات دیجیتال در کتابخانه های عمومی و چرا کتابخانه ها متفاوتند با حضور اساتید، پژوهشگران، کتابداران و مدیران کتابخانه های عمومی از کشورهایی همچون ایرلند، یونان، امریکا و کان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار شرحی بر مدیریت کتابخانه های عمومی در ترکیه برگزار می شود

وبینار شرحی بر مدیریت کتابخانه های عمومی در ترکیه برگزار می شود