مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-30اقتصادي

افزایش 80 درصدی کشتار مرغ در کردستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با بیان اینکه امسال 13 میلیون و 88 هزار قطعه مرغ با وزن دو کیلو گرم در کشتارگاه های استان کشتار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد افزایش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدفرید سپری ظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار بخش کشاورزی با هدف تنظیم بازار و تامین نهادهای اصلی در استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا 6 آبان ماه جاری 204 هزار تن نهاده دامی در استان توزیع شده است، افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 121 درصد تامین نهاده ها برای واحدهای دامی استان افزایش یافته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بیان کرد: نهاده های حداقل 45 روز دامداری ها در استان تامین می شود که حداقل 33 درصد آن با ارز دولتی تامین می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان خاطرنشان کرد: امسال بیش از 26 میلیون قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه میزان جوجه ریزی در شهریورماه  10 درصد و در مهرماه نیز 3 درصد رشد داشته است، گفت: میزان جوجه ریزی در آبان ماه سال جاری نیز 6 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 80 درصدی کشتار مرغ در کردستان

افزایش 80 درصدی کشتار مرغ در کردستان