مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-30اجتماعي

سنندج رکورد دار اولین بارش سال زراعی جدید در کردستان


پیش بین مسئول هواشناسی کردستان اعلام کرد: ایستگاه هواشناسی فرودگاه سنندج،با ثبت 21 میلی متر بارندگی در شبانه روز گذشته بیشترین میزان بارش در سطح استان را داشته است.

- خسرو سیف پناهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و خروجی مدل های پیش بینی هواشناسی از امروز شنبه تا روز چهارشنبه (8 تا 13 آبان) همچنان شاهد ناپایداری های جوی در سطح استان به شکل ابری شدن آسمان در طول شبانه روز،در برخی نقاط مه،وزش باد و در بعضی ساعات رگبار باران به همراه رعدوبرق خواهیم بود.

وی افزود: انتظار می رود طی بعد از ظهر امروز تا صبح فردا ( 8 و 9 آبان) بارش ها در بیشتر مناطق استان ادامه داشته و از روز دوشنبه شرایط برای وقوع بارش عمدتاً در نواحی غربی،شمالی و بعضی از مناطق جنوبی همچنان فراهم خواهد بود.

پیش بین مسئول هواشناسی کردستان اعلام کرد: با توجه به شکل گیری گردوخاک بر روی عراق و انتقال بخشی از آن به نیمه غربی کشور،از فردا تا حدودی کیفیت هوا و دید افقی در سطح استان کاهش می یابد.

سیف پناهی افزود: تا روز چهارشنبه دما در طول شبانه روز تغییرات قابل توجهی نداشته و با نوسان 1 تا 2 درجه در همین محدوده باقی خواهد ماند.

وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته همه ایستگاه های هواشناسی استان بارش را ثبت کرده و از میان آنها ایستگاه های فرودگاه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج رکورد دار اولین بارش سال زراعی جدید در کردستان

سنندج رکورد دار اولین بارش سال زراعی جدید در کردستان