مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-30سياسي

سمینار گرامیداشت خدمات رییس حوزه جامعه المنتظر لاهور برگزار شد


در سمینار خدمات رییس حوزه علمیه جامعه المنتظر لاهور با تبیین زوایای مختلفی از زندگی مرحوم علامه نیاز حسین نقوی، از اقدمات ایشان در تقویت وحدت بین المسلمین در پاکستان گرامی داشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در اولین سالگرد درگذشت مرحوم علامه قاضی سید نیاز حسین نقوی؛ از علمای بزرگ و تأثیرگذار پاکستان، سمیناری به رسم یادبود از خدمات این عالم ربانی در مدرسه علمیه المنتظر در لاهور با حضور علمای شیعه و سنی از جمله حضور آیت الله حافظ سید ریاض حسین نجفی؛ رییس وفاق المدارس شیعه، جعفر روناس؛ مسئول خانه فرهنگ ایران، صاحبزاده ابوالخیر زبیر؛ رییس شورای همبستگی ملی، علامه افتخاری حسین نقوی؛ رییس بنیاد امام خمینی (ره) و علامه محمد افضل حیدری؛ سرپرست مدرسه علمیه المنتظر برگزار شد.

سخنرانان هر یک با تبیین زوایای مختلفی از زندگی مرحوم علامه نیاز حسین نقوی، از اقدمات ایشان در تقویت وحدت بین المسلمین در پاکستان و همچنین خدمات مرحوم در گسترش دین و ارزش های اهل بیت (ع) درپاکستان و دیگر کشورهای جهان تجلیل به عمل آوردند.

آیت الله حافظ سید ریاض حسین نجفی؛ رییس وفاق المدارس شیعه پاکستان گفت: مرحوم علامه سید نیاز حسین نقوی به مدت 25 سال در ایران عهده دار قضاوت بود و در طول این سنوات از ایشان به عنوان بهترین قاضی تجلیل به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار گرامیداشت خدمات رییس حوزه جامعه المنتظر لاهور برگزار شد

سمینار گرامیداشت خدمات رییس حوزه جامعه المنتظر لاهور برگزار شد