مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:302021-10-30اقتصادي

نشست کارآفرینان مشاغل خانگی در زاهدان برگزار شد


دبیر اجرایی مشاعل خانگی سیستان و بلوچستان گفت: دومین نشست حضوری با پیشرانهای مشاغل خانگی شهرستان زاهدان با موضوع آموزش آستر کشی و بیمه در زاهدان برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر اجرایی مشاعل خانگی سیستان و بلوچستان گفت: دومین نشست حضوری با پیشرانهای مشاغل خانگی شهرستان زاهدان با موضوع آموزش آستر کشی و بیمه در زاهدان برگزار شد.

مرتضی نوری در گفت وگو با ایسنا افزود: دومین جلسه هم اندیشی با موضوع آستر کشی و بیمه باحضور مدیر اجرایی و کارشناسان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان با پیشران های شهرستان زاهدان و همچنین براهویی کارشناس روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایران در محل دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی زاهدان برگزار شد.

دبیر اجرایی طرح مشاعل خانگی سیستان و بلوچستان در این جلسه در خصوص تسهیل در روند اجرای کار، مشکلات موجود و مشارکت بیشتر پیشرانان مشاغل خانگی به بحث و گفت وگو پرداختند.

همچنین براهویی کارشناس روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستایی و عشایر استان نیز توضیحاتی در زمینه انواع بیمه ها و شرایط بیمه شدگان و حقوق و مزایای اجتماعی بیمه کشاورزان روستاییان و عشایران استان ارائه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کارآفرینان مشاغل خانگی در زاهدان برگزار شد

نشست کارآفرینان مشاغل خانگی در زاهدان برگزار شد