مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:202021-10-30سياسي

معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری معرفی شد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور حکمی دکتر رجبعلی برزویی را به عنوان معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعیدرضا عاملی در حکم انتصاب دکتر رجبعلی برزویی آورده است: با اعتماد به فضل الهی و نظر به شایستگی علمی و تعهد دینی و انقلابی جناب عالی در حوزه علم و فناوری و بنا به پیشنهاد قائم مقام و دبیر ستاد علم و فناوری، به موجب این حکم شما را به مدت سه سال به عنوان معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب می کنم.

تدوین و روزآمدسازی سیاست های اجرایی و اسناد ملی توسعه علم، فناوری و نوآوری با رصد و پایش اوضاع محیطی، رقبا و تحولات جهانی علم و فناوری با رویکرد نیاز محوری، مزیت محوری و آینده پژوهی؛ روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور؛ طراحی و اصلاح ساختارها و فرآیندهای نظام علم، فناوری و نوآوری به منظور تحقق سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نقشه جامع علمی کشور و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از اهم وظایف و مأموریت های جناب عالی است.

امید است با استعانت از حضرت حق تعالی و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در انجام مسئولیت های فوق، موفق و مؤید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری معرفی شد

معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری معرفی شد