مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-30اقتصادي

افزایش نرخ تولید، ارتقای بهره وری و توسعه تولید صنعتی در ذوب آهن اصفهان


معاون برنامه ریزی ذوب آهن از افزایش نرخ تولید، ارتقای بهره وری و توسعه تولید محصولات صنعتی با اجرای پروژه احداث کوره پاتیلی شماره 3 و بازسازی کوره پاتیلی شماره 1 ذوب آهن اصفهان خبرداد.

- اخبار شرکتها؛ مهدی نصر معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت در مصاحبه با خبرنگار آتشکار در مورد پروژه احداث کوره پاتیلی شماره 3 (LF3) و بازسازی کوره پاتیلی شماره 1 (LF1)گفت: به منظور افزایش ظرفیت تولید در بخش فولادسازی و همچنین ضرورت تولید فولادهای کیفی به خصوص تولید فولاد ریل و با توجه به ظرفیت گرمایی پایین و اتلاف انرژی و زمان در کوره پاتیلی شماره 1، به صورت EPC با همکاری شرکت مهندسی بین المللی فولاد تکنیک به تعریف و اجرای پروژه احداث کوره پاتیلی جدید شماره 3 و بازسازی کوره پاتیلی شماره 1 اقدام گردید.

در این طرح ضمن بازسازی و افزایش توان تجهیزات و ظرفیت گرمایی کوره پاتیلی شماره 1، با احداث کوره پاتیلی شماره 3 با ظرفیت 130 تن، دمای مورد نیاز جهت ارسال فولاد مذاب توسط پاتیل به ریخته گری ها فراهم می آید.

در این فرایند افت دما در زمان توقف پاتیل ها بعد از عملیات کنورتورها جبران می شود و توقف کنورتورها و ذوب های تخلیه شده از آن ها در کارگاه ریخته گری کاهش یافته و در نتیجه سرعت و ظرفیت تولید افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ تولید، ارتقای بهره وری و توسعه تولید صنعتی در ذوب آهن اصفهان

افزایش نرخ تولید، ارتقای بهره وری و توسعه تولید صنعتی در ذوب آهن اصفهان