مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-30پزشكي

پوشش واکسیناسیون خوزستان 5 درصد پایین تر از کشور


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان این که 72.

1 درصد جمعیت بالای 18 سال خوزستان حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده اند، گفت: این میزان پوشش واکسیناسیون، - 5 تا 6 درصد از میانگین کشوری کمتر است.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (8 آبان ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر هفت شهر استان خوزستان در وضعیت زرد و یک شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بر این اساس رامهرمز در وضعیت نارنجی و شهرهای خرمشهر، شوشتر، اندیمشک، آبادان، دزفول، اهواز و مسجدسلیمان در وضعیت زرد و مابقی شهرها در وضیت آبی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ادامه کاهش مراجعه و بستری در مراکز درمانی، گفت: در حال حاضر 431 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خوزستان بستری اند که 285 نفر از این تعداد در بخش های عادی و 146 نفر در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

وی افزود: در هفته گذشته موارد ابتلا به بیماری در استان خوزستان نسبت به هفته قبل از آن 28 درصد، بستری 24 درصد و فوت 20 درصد کاهش یافته است.

ابول نژادیان بیان کرد: امروز تعدادی از شهرهای استان های دیگر در وضعیت قرمز قرار گرفتند که این وضعیت نشان می دهد با کوچک ترین سهل انگاری ممکن است در وضعیت رنگ ها تغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش واکسیناسیون خوزستان 5 درصد پایین تر از کشور

پوشش واکسیناسیون خوزستان 5 درصد پایین تر از کشور