مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-30اقتصادي

82 درصد گروه هدف در فارس دُز اول واکسن کرونا زده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که تاکنون 82 درصد از کل جمعیت هدف استان فارس دُز اول واکسن کروناویروس را دریافت کرده اند.

- مهرزاد لطفی شنبه 8 آبان در چهارصد و سی و چهارمین نشست ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با تلاش تمام مجموعه سلامت استان، تاکنون نزدیک به 5 و 800 هزار دُز واکسن کرونا با هدف افزایش ایمنی جامعه و ارتقای سطح سلامت به مردم فارس تزریق شده است.

او با بیان اینکه بر اساس آمارهای جمعیتی اعلام شده، باید حدود هشت میلیون دُز واکسن در دو نوبت اول و دوم به هم استانی ها تزریق شود تا به ایمنی مورد نظر دست پیدا کنیم، افزود: تاکنون در جمعیت هدف بالای دوازده سال فارس نزدیک به پنج میلیون و 800 هزار دُز واکسن کرونا تزریق شده که حدود سه میلیون و 400 هزار دز، معادل 82 درصد جمعیت هدف یک دُز و حدود دو میلیون و 400 هزار دز، معادل 58 درصد جمعیت هدف نیز هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و این روند تا تکمیل برنامه واکسیناسیون و ایمنی عمومی جامعه، ادامه دارد.

رییس دانشگاه، علوم پزشکی شیراز، اولویت نخست مجموعه دانشگاه در سراسر استان را تامین سلامت همگانی و ارایه بهترین خدمات بهداشتی درمانی به مردم برشمرد و گفت: تمام توان مجموعه سلامت استان در این راستا به کار گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 درصد گروه هدف در فارس دُز اول واکسن کرونا زده اند

82 درصد گروه هدف در فارس دُز اول واکسن کرونا زده اند