مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:552021-10-30اجتماعي

هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و گردوخاک در 9 شهرستان سیستان وبلوچستان


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره کل گفت: از یکشنبه وزش باد شدید و گردوخاک 9 شهرستان سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد و موجب افزایش غلظت ذرات معلق در هوا می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره کل گفت: از یکشنبه وزش باد شدید و گردوخاک 9 شهرستان سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد و موجب افزایش غلظت ذرات معلق در هوا می شود.

دوست محمد کلیم در گفت وگو با ایسنا: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی از فردا یکشنبه وزش باد شدید و گردوخاک شهرستان های زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز، گلشن، شرق سراوان، دلگان و فنوج را فرا می گیرد.

وی افزود: خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید، اختلال در ترددهای جاده ای برخی محورهای مواصلاتی و کاهش موقتی دمای هوا ، مهمترین پیامدهای وزش این باد شدید است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: توصیه می شود در زمان این مخاطره جوی نسبت به رعایت حداکثری مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده ها و خود داری از تردد غیر ضروری در زمان غبارآلود شدن هوا اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و گردوخاک در 9 شهرستان سیستان وبلوچستان

هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و گردوخاک در 9 شهرستان سیستان وبلوچستان