مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-30ورزشي

قضاوت داوران همدانی در لیگ دسته اول


رییس دپارتمان داوری فوتبال همدان گفت: داوران همدانی در هفته سوم لیگ دسته اول دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و استقلال خوزستان را قضاوت خواهند کرد.

- مهدی الوندی امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به قضاوت داوران همدانی در لیگ دسته اول اظهار کرد: بنا بر ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دیدار حساس دو تیم خیبر خرم آباد و استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ دسته اول را داوران همدانی قضاوت خواهند کرد.

وی ادامه داد: بر اساس این ابلاغ، حامد رنجبرصولتی داور وسط این دیدار خواهد بود و محسن دوستان نیز به عنوان کمک اول، او را همراهی خواهد کرد و وظیفه داور چهارمی این دیدار نیز بر عهده حجت قپانوری خواهد بود.

رییس دپارتمان داوری فوتبال همدان با اشاره به حضور داوران همدانی در کلاس پیش فصل لیگ دسته دوم و سوم کشور، افزود: کلاس پیش فصل و برگزاری تست آمادگی جسمانی داوران، به مدت دو روز به میزبانی محمدشهر استان البرز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال 14 داور و کمک داور همدانی در این کلاس حضور خواهند داشت تا آماده شروع مسابقات شوند.

الوندی گفت: محمد امیرنژاد از رزن، محمد مولوی، ایمان چگینی و سجاد کیانی از نهاوند، حسین عارفی از ملایر و علی نیکو از همدان به عنوان داور به این کلاس فراخوانده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت داوران همدانی در لیگ دسته اول

قضاوت داوران همدانی در لیگ دسته اول