مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 09:002021-10-30فرهنگي

هنرمندان می توانند تجمع در استان های پرمسافر را کم کنند


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: هنرمندان سینما و تلویزیون می توانند بار و تجمع سفر از استان های پرمسافر را بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، علی اصغر شالبافیان در دیدار با کیانوش گرامی ـ نایب رییس انجمن بازیگران سینمای ایران ـ و دیگر اعضای هیأت مدیره این تشکل، از اشتیاق و انگیزه پیشکسوتان این حوزه برای همکاری با گردشگری قدردانی کرد و افزود: پیوند تولیدات سینما و تلویزیون با صنعت گردشگری در قالب فیلم، سریال و مستند به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری کشور زمینه ساز ورود به عرصه گردشگری فیلم است و بسیاری از کشورهای دنیا از این ابزار در راستای تبلیغات و اطلاع رسانی منتفع می شوند.

او با بیان این که انجمن بازیگران سینمای ایران ظرفیت قابل توجهی برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شمار می آید، اظهار کرد: این که معرفی مکان های شناخته شده و یا ناشناخته توسط هنرمندان این عرصه انجام گیرد، در جذب مخاطبان، تاثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر روش های اطلاع رسانی و تبلیغات دارد.

شالبافیان با اشاره به این که توزیع سفر همواره یکی از دغدغه های حوزه گردشگری به شمار می آید، یادآور شد: هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون با معرفی مقاصد جدید نقش مؤثری در هدایت مردم در قالب گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان می توانند تجمع در استان های پرمسافر را کم کنند

هنرمندان می توانند تجمع در استان های پرمسافر را کم کنند