مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-30ورزشي

ژاوی تیکی تاکای پپ را زنده می کند؟ / آقای مهندس به دنبال احیای بارسای تکه پاره


به بهانه نزدیک شدن ژاوی به عنوان سرمربی آینده بارسلونا، نگاهی به تاکتیک و آمار این سرمربی 41 ساله اسپانیایی در باشگاه السد بیاندازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پنج شنبه بعد از ظهر، سرمربی آینده بارسلونا خواهد بود و به نظر می رسد از هفته آینده او هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت.

باشگاه السد با اینکه واکنش نشان داده که ژاوی به مدت 2 سال دیگر با این تیم قرارداد دارد ولی رسانه های اسپانیایی مدعی شدند که السد می خواهد ژاوی در 2 بازی بعدی تیم روی نیمکت بنشیند و پس از بازی مقابل الاهلی قطر و الدحیل می تواند ، دوحه را به مقصد بارسلونا ترک کند.

  ژاوی 25 سال در بارسلونا بازی کرد و در سن 35 سالگی راهی قطر شد.

او یکی از عناصر اصلی تیم در قهرمانی های متوالی تیم بود و حالا می خواهد با سیستم خود ، بارسلونای آشفته را به ساحل آرامش برساند.

*توتال فوتبال با ژاوی ژاوی در مدرسه یوهان کرویف و پپ گواردیولا بزرگ شده و کاری که در باشگاه السد هم انجام داده، نشان می دهد که او به شدت علاقه مند به تاکتیک مالکیت و تیکی تاکا است.

می توان گفت که توتال فوتبال که از راینوس میشل به کرویف منتقل شد و یوهان آن را در بارسلونا پایه گذاری کرد، پس از دوران موفق پپ گواردیولا ، حالا این وظیفه سینه به سینه به ژاوی منتقل شده و باید دید آیا او نیز می تواند راهِ مربیان خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاوی تیکی تاکای پپ را زنده می کند؟ / آقای مهندس به دنبال احیای بارسای تکه پاره

ژاوی تیکی تاکای پپ را زنده می کند؟ / آقای مهندس به دنبال احیای بارسای تکه پاره