مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-30بين الملل

هنیه: اسراییل رژیمی شکننده است/ خروج آمریکا از افغانستان مقدمه خروج از منطقه است


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی رژیم صهیونیستی را رژیمی شکننده خواند و گفت که این رژیم قادر به رقم زدن نبردها به نفع خود نیست.

- هنیه: اسراییل رژیمی "شکننده" است/ خروج آمریکا از افغانستان مقدمه خروج از منطقه است رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی رژیم صهیونیستی را "رژیمی شکننده" خواند و گفت که این رژیم قادر به رقم زدن نبردها به نفع خود نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی در اولین اجلاس جنبش سازندگی ملی الجزایر که در حمایت از تلاش ها برای مقابله با نفوذ رژیم صهیونیستی در قاره آفریقا برگزار شد، اظهار کرد: نبرد شمشیرقدس دکترین امنیتی اسراییل را در هم شکست و تأیید کرد که قدس و مقاومت عنوانی برای وحدت مردم ما است.

این نبرد همچنین ثابت کرد که شکست رژیم اشغالگر ممکن و قابل تحقق است و تلاش برای تحمیل معادلات در منطقه به نتیجه نخواهد رسید.

هنیه افزود: سه متغیر مهم و استراتژیک وجود دارد که منطقه در حال عبور از آن است.

نخستین مورد نبرد شمشیر قدس، دوم خروج آمریکا از افغانستان و سومین متغیر شکست تئوری ساختن نظام جدید منطقه ای و ائتلافی بوده که اسراییل بخشی از استراتژی نظامی و امنیتی آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: اسراییل رژیمی شکننده است/ خروج آمریکا از افغانستان مقدمه خروج از منطقه است

هنیه: اسراییل رژیمی شکننده است/ خروج آمریکا از افغانستان مقدمه خروج از منطقه است