مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-30اجتماعي

صعود کوهنوردان به ارتفاعات تهران ممنوع است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به بارش برف و باران در ارتفاعات این استان اعلام کرد: صعود به ارتفاعات این منطقه با توجه به شرایط جوی محدود و با همکاری پلیس کوهستان و مدیریت بحران فرمانداری ها انجام می شود.

منصور درجاتی روز شنبه به ایرنا گفت: از کوهنوردان می خواهم جهت حفظ سلامت خود و دیگران از صعود به ارتفاعات بدون هماهنگی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه صعود کوهنوردان ممنوع نیست و تنها با هماهنگی صورت می گیرد افزود: از شب گذشته در بیشتر نقاط استان بارش باران و در ارتفاعات شهرستان های شمیرانات و فیروزکوه شاهد بارش برف بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ادامه داد: در حال حاضر نیز در بخش از مناطق استان شاهد بارش باران هستیم و تا این لحظه هیچ گونه آبگرفتگی در پایتخت و شهرستان ها اعلام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بدلیل این بارش ها شاهد تصادفات در مسیرها بودیم اما این بارش ها تلفات جانی نداشته و طبق گزارشات انجام شده در ارتقاعات برف گیر استان نیز فردی بدلیل این بارندگی ها گرفتار نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران تاکید کرد: صعود به ارتفاعات استان تنها از مبادی ورودی و اصلی و با هماهنگی صورت می گیرد و به شهروندان توصیه می کنیم در این شرایط از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود کوهنوردان به ارتفاعات تهران ممنوع است

صعود کوهنوردان به ارتفاعات تهران ممنوع است