مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:302021-10-30اقتصادي

خبر وزیر نفت درباره زمان واریز سهمیه ویژه بنزین


تمامی اورهال های لازم برای تأسیسات مرتبط با تأمین انرژی اولیه زمستان هم در بالادست و هم در پایین دست انجام شده است و امیدواریم با این تمهیدات اندیشیده شده، - مشکلی برای مردم در زمستان پیشِ رو رخ ندهد.

وزیر نفت گفت: تا پایان ماه جاری، سهمیه ویژه بنزین برای تمامی خودروها و موتورسیکلت ها در کارت های هوشمند سوخت آنان شارژ می شود.

وزیر نفت در خصوص پرونده کرسنت، زمان شارژ سهمیه ویژه بنزین در کارت های هوشمند سوخت و جزییات مذاکرات با ترکمنستان توضیحاتی ارائه کرد.

جواد اوجی اظهار داشت: موضوع کرسنت و پرونده مربوط به آن در شورای عالی امنیت ملی و معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حال بررسی و تصمیم گیری است و وزارت نفت نیز مطیع تصمیماتی است که در شورای عالی امنیت ملی و معاونت حقوقی ریاست جمهوری در این خصوص گرفته می شود و در صورت نیاز، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

ارائه پیشنهادات ایران به ترکمنستان در خصوص تسویه بدهی گازی و احیای قرارداد واردات گاز این عضو کابینه دولت در خصوص آغاز دوباره تجارت گاز بین ایران و ترکمنستان گفت: ما به مقامات کشور ترکمنستان پیشنهادات خودمان را در خصوص نحوه تسویه بدهی گازی و احیای قرارداد واردات گاز ارائه داده ایم و ترکمن ها درحال بررسی پیشنهادات ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر وزیر نفت درباره زمان واریز سهمیه ویژه بنزین

خبر وزیر نفت درباره زمان واریز سهمیه ویژه بنزین