مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-30فرهنگي

گناوه به مرحله نیمه نهایی طرح پایتخت کتاب ایران راه یافت


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه گفت: شهرستان گناوه با 10 طرح خلاق در هفتمین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران شرکت کرده و توانست از بین 191 شهر به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

- گفت: با توجه به اینکه کتاب به عنوان کالای فرهنگی بسیار مهم در زمینه انتقال اندیشه و فرهنگ و آداب و رسوم یک ملت محسوب می شود، باید به نحوی مناسب در دسترس عموم مردم قرار گیرید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه افزود: با اعلام فراخوان هفتمین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران در سال 1399و ارسال آثار شرکت در برنامه، 191 شهر از سراسر کشور در این برنامه شرکت کرده و مستندات خود را برای رقابت در این رویداد فرهنگی ارسال کردند که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه نیز با ارائه ده طرح خلاقانه در این رویداد فرهنگی مهم حضور یافت.

وی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه با 10 طرح خلاق در هفتمین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران حضور فعال داشته و توانست از بین 191 شهر به مرحله نیمه نهایی برسد، ضمن اینکه باشگاه های کتابخوانی هم به نتایج مطلوبی رسیده بود رسیدن به این جایگاه نتیجه تلاش چندین ساله و همکاری، همکاران در اداره و نهادهای مرتبط است.

وی بیان کرد: طرح های مهم ارائه شده شهر گناوه به دبیرخانه هفتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران شامل طرح ترویج کتابخوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گناوه به مرحله نیمه نهایی طرح پایتخت کتاب ایران راه یافت

گناوه به مرحله نیمه نهایی طرح پایتخت کتاب ایران راه یافت