مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-30سياسي

خرم دره؛ زخمی دوقطبی های کاذب ایجاد شده توسط سیاسیون ناصادق


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی پیچیدگی ها و ایجاد دوقطبی های کاذب توسط برخی سیاسیون ناصادق سبب عقب ماندگی این شهرستان است.

- نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد خرم دره؛ زخمی دوقطبی های کاذب ایجاد شده توسط سیاسیون ناصادق ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی پیچیدگی ها و ایجاد دوقطبی های کاذب توسط برخی سیاسیون ناصادق سبب عقب ماندگی این شهرستان است.

حجت الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (8 آبان ماه) در دیدار با فرماندار خرم دره با تحلیل تاریخی و جریان شناسی این شهرستان، به سابقه پرافتخار مردم این منطقه در حمایت از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رویش های جریان انقلابی در دو دهه اخیر از برکات انقلاب اسلامی و مجاهدت نیروهای جهادی شهرستان است.

وی برخی پیچیدگی ها و ایجاد دوقطبی های کاذب توسط برخی سیاسیون ناصادق را سبب عقب ماندگی این منطقه عنوان کرد و ادامه داد: وحدت، رمز موفقیت فرماندار و جریان های انقلابی است که باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیاسی کاری، تکبر و مردم گریزی، ایراد جدی برخی از مسئولان است، یادآور شد: متاسفانه این مسئله به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرم دره؛ زخمی دوقطبی های کاذب ایجاد شده توسط سیاسیون ناصادق

خرم دره؛ زخمی دوقطبی های کاذب ایجاد شده توسط سیاسیون ناصادق