مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-30ورزشي

تلاش مدیر صنعتی حامی فوتبال برای معاونت وزارت صمت


یکی از مدیران سرشناس صنعت کشور که در اغلب مجموعه هایی که مسوولیت داشته، حمایت ویژه ای از ورزش و تیم های فوتبال داشته است، گزینه جدی معاونت معادن وزارت صمت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، گمانه زنی متعددی برای تصدی مسئولیت در حوزه صنعت و وزارت صمت مطرح است و در روزهای اخیر، نام امیر حسین نادری برای تصدی سمت معاونت امور معدن و صنایع معدنی و محمد محیاپور برای سمت مدیرعاملی شرکت گل گهر بر سر زبان ها افتاده است.

نادری بخش عمده فعالیت خود را در حوزه صنعت فولاد گذرانده و عضویت در هیات مدیره شرکت های فولادی فولاد مبارکه، ذوب آهن، فولاد هرمزگان و فولاد خراسان را در کارنامه خود دارد و بیش از یک دهه در سمت معاونت امور مالی و اقتصادی شرکت فولاد مبارکه مشغول به فعالیت بوده و پس ازآن به سمت مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران منصوب شد.

در دوران فعالیت مدیریتی نادری در سه مجموعه صنعتی بزرگ کسور، تیم های سپاهان ، ذوب آهن و گل گهر به عنوان تیم های صنعتی قدرتمند ظاهر شدند و با تقویت خود جزو مدعیان حتی در سطح لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفتند.

او هم اکنون در سمت مدیریت عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات مشغول به کار است.

محمد محیاپور نیز از افرادی است که در روزهای اخیر نام وی برای انتصاب مدیریت عاملی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر شنیده می شود، سوابق وی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مدیر صنعتی حامی فوتبال برای معاونت وزارت صمت

تلاش مدیر صنعتی حامی فوتبال برای معاونت وزارت صمت