مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-30سياسي

راهبرد یزد در حوزه معدن؛ تکمیل زنجیره تولید و جلوگیری از خام فروشی


استاندار یزد استراتژی و راهبرد اساسی استان یزد در بحث معادن را تکمیل زنجیره تولید و جلوگیری از خام فروشی عنوان و خاطرنشان کرد: استان یزد در حال حرکت در مسیر تکمیل چرخه تولید، - ایسنا/یزد استاندار یزد استراتژی و راهبرد اساسی استان یزد در بحث معادن را تکمیل زنجیره تولید و جلوگیری از خام فروشی عنوان و خاطرنشان کرد: استان یزد در حال حرکت در مسیر تکمیل چرخه تولید، از استخراج سنگ آهن تا تولید ورق و صنایع پایین دستی است.

مهران فاطمی در نشست با تقی نبیی رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران، ضمن اشاره به قید دو موضوع گردشگری و معدن به عنوان موضوعات مورد تاکید رییس جمهور در حکم انتصاب خود، اظهار کرد: برای اولین بار در حکم انتصاب استاندار، با توجه به ظرفیت ها و مزیت های منطقه ای استان یزد دو محور گردشگری و معدن برجسته شده، لذا مسئله معدن برای ما یک اولویت اساسی محسوب می شود.

وی استراتژی و راهبرد اساسی استان یزد در بحث معادن را تکمیل زنجیره تولید و جلوگیری از خام فروشی عنوان و خاطرنشان کرد: استان یزد در حال حرکت در مسیر تکمیل چرخه تولید؛ از استخراج سنگ آهن تا تولید ورق و صنایع پایین دستی است.

استاندار در ادامه به اظهار گلایه مردم استان در خصوص حجم عظیم برداشت از معادن و به دنبال آن تخریب زیست محیطی و مشکلات خاص آن، اشاره و با تاکید بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد یزد در حوزه معدن؛ تکمیل زنجیره تولید و جلوگیری از خام فروشی

راهبرد یزد در حوزه معدن؛ تکمیل زنجیره تولید و جلوگیری از خام فروشی