مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-30سياسي

در انتخاب مسئولین، شایسته سالاری ملاک باشد نه گرایش سیاسی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: رقابت جناح های سیاسی تا زمانی که برسند به مسئولیت اشکال ندارد اما وقتی بستر برای آنها فراهم شد اگر نگاه جناحی به خدمت رسانی داشته باشند، - ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: رقابت جناح های سیاسی تا زمانی که برسند به مسئولیت اشکال ندارد اما وقتی بستر برای آنها فراهم شد اگر نگاه جناحی به خدمت رسانی داشته باشند، خطا است و لایق ها باید انتخاب شوند و نباید افراد را براساس اینکه در جناح بنده است باید بر مسند بشیند، منصوب شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز هشتم آبان ماه در آیین تکریم و معارفه شهردار کرمان گفت: شهردار سابق کرمان با هیچ طرح و پروژه ای در حوزه فرهنگ مخالفت نکرد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه نگاه مسئول باید نگاه دینی و با ادب و آموزه های دینی همراه باشد بیان کرد: مسئولیت ها در هر رده ای ابتلا و آزمایش هستند و بستگی دارد که ما چگونه از آنها خارج شویم.

امام جمعه کرمان با تبیین نگاه دینی شهید رجایی اظهار کرد: شهید رجایی از اینکه به عنوان نخست وزیر انتخاب شد خوشحال نشد ضمن آنکه آن مسئولیت را رد نکرد اما یک شرط گذاشت و گفت هر وقت شما دید که یکی بهتر از من می تواند بر مسند نخست وزیر باشد اعلام کنید تا بنده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتخاب مسئولین، شایسته سالاری ملاک باشد نه گرایش سیاسی

در انتخاب مسئولین، شایسته سالاری ملاک باشد نه گرایش سیاسی