مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-30اقتصادي

درددل صادرکنندگانی که عطای صادرات را به لقایش بخشیدند


یکی از اعضای اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین گفت: پس از اعمال تحریم ها و ایجاد محدودیت از جانب دشمنان باید این محدودیت را به گونه ای دیگر جبران می کردیم اما متأسفانه دولت قبل با آیین نامه های متفرقه و متضاد و برخوردهای چکشی موجب شد تا صادرکنندگان عطای .

- ایسنا/قزوین یکی از اعضای اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین گفت: پس از اعمال تحریم ها و ایجاد محدودیت از جانب دشمنان باید این محدودیت را به گونه ای دیگر جبران می کردیم اما متأسفانه دولت قبل با آیین نامه های متفرقه و متضاد و برخوردهای چکشی موجب شد تا صادرکنندگان عطای صادرات را به لقایش ببخشند.

اصغر آهنی ها در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای فعالیت های اقتصادی باید درون زایی و برون گرایی را مدنظر قرار دهیم، برای برون گرایی در کشور باید تولیدات خود را به سمتی ببریم که صادرات محور باشند.

وی ادامه داد: در سال های گذشته تکیه گاه اصلی ما نفت بود اما امروز به خاطر تحریم توجه دولتمردان به سمت صادرات معطوف شده است تا ارز مصرفی خود را خودمان تأمین کنیم بنابراین صادرات غیرنفتی مدنظر قرار گرفت.

عضو اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین تصریح کرد: برای صادرات باید در مقررات ثبات داشته باشیم در غیراین صورت نمی توانیم با بی ثباتی بازاری پایدار برای کشور ایجاد کنیم؛ از سال 97 که مقوله صادرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درددل صادرکنندگانی که عطای صادرات را به لقایش بخشیدند

درددل صادرکنندگانی که عطای صادرات را به لقایش بخشیدند