مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-30اجتماعي

توضیح شهرداری درباره تعطیلی همراه سرای بیمارستان امام و چادرخوابی همراهان بیماران


مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در خصوص وضعیت اقامت نامناسب همراهان بیماران در اطراف بیمارستان امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه کرد.

- مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در خصوص وضعیت اقامت نامناسب همراهان بیماران در اطراف بیمارستان امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه کرد.

مالک حسینی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت نامناسب همراهان بیماران در اطراف بیمارستان امام خمینی (ره) و تعطیلی همراه سرای جوادائمه که پیش از این میزبان همراهان بیماران بود، گفت: ملک همراه سرای جوادالائمه موقوفی است و واقف آن را برای یک موضوع خاص به فرد خاصی وقف کرده است و قرار است خدمات به بیماران در این ملک صورت گیرد.

وی با بیان این که دقت داشته باشید که ملک و بهره برداری از این همراه سرا در اختیار شهرداری تهران نیست و ما فقط در این چند سال تخت های این مرکز را اجاره می کردیم و با همکاری مددکاران بیمارستان ضمن شناسایی همراهانی که توان پرداخت پول مرکز اقامت را ندارند آنها را به همراه سرای جواد الائمه معرفی می کردیم، گفت: ما فقط تخت ها را اجاره و همراهان بیماران را معرفی می کردیم و دخالت دیگری نداشتیم اما در این ماه های اخیر به دلیل عدم اجرای تعهدات از سوی مجری قطع همکاری کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح شهرداری درباره تعطیلی همراه سرای بیمارستان امام و چادرخوابی همراهان بیماران

توضیح شهرداری درباره تعطیلی همراه سرای بیمارستان امام و چادرخوابی همراهان بیماران