مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-30دانش

شرایط اعطای مأموریت آموزشی به اعضای هیئت علمی مربی اعلام شد


قائم مقام وزیر علوم در بخشنامه ای به رؤسای دانشگاه ها «نحوه اعطای مأموریت آموزشی به اعضای هیئت علمی در مرتبه مربی» را اعلام کرد.

- قائم مقام وزیر علوم در بخشنامه ای به رؤسای دانشگاه ها نحوه اعطای مأموریت آموزشی به اعضای هیئت علمی در مرتبه مربی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سلیمانی قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیئت های امنا و هیئت های ممیزه در بخشنامه ای به رؤسای دانشگاه ها نحوه اعطای مأموریت آموزشی به اعضای هیئت علمی در مرتبه مربی را اعلام کرد بخشنامه مذکور به شرح زیر است: نظر به سوالات متعدد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی در خصوص مأموریت آموزشی مربیان، در اجرای مفاد ماده 121 آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و به استناد مفاد بند 4 ماده 73 و تبصره 10 ماده 52 آیین نامه یاد شده، بدین وسیله نحوه اعطای مأموریت آموزشی به اعضای هیئت علمی در مرتبه مربی که به تأیید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده (موضوع نامه شماره 144210 مورخ 28 شهریور 1400)، برای اجرا ابلاغ می شود.

الف) شرایط عمومی متقاضیان اعم از پیمانی، رسمی آزمایشی و رسمی قطعی 1- قبولی در دوره روزانه آزمون سراسری دکترای تخصصی؛ 2- تأیید دانشگاه محل تحصیل و رشته ای که ذینفع قصد ادامه تحصیل در آن را دارد، توسط مؤسسه محل خدمت؛ 3- حداکثر سن 40 سال؛ 4- سپردن وثیقه لازم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اعطای مأموریت آموزشی به اعضای هیئت علمی مربی اعلام شد

شرایط اعطای مأموریت آموزشی به اعضای هیئت علمی مربی اعلام شد