مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 05:202021-10-30ورزشي

مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی باید تمام مناطق استان کرمان را پوشش دهند


توسعه استان باید متوازن باشد و مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی بزرگ در راستای توسعه تمام مناطق استان مدنظر قرار گیرند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: توسعه استان باید متوازن باشد و مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی بزرگ در راستای توسعه تمام مناطق استان مدنظر قرار گیرند.

دکتر علی زینی وند شامگاه هفتم آبان ماه در مراسم استقبال از تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان( قهرمان جام باشگاه های آسیا) از میدکو به واسطه حمایت از این تیم تقدیر و ابراز امیدواری کرد، نام ایران، کرمان و سیرجان بر بلندای جهان و در بازی های جهانی بدرخشد.

استاندار کرمان از اقدامات مجموعه میدکو در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز سخن گفت و افزود: این مجموعه برای استان پرخیر و کم دردسر است، مسائل کارگری ندارد و مباحث زیست محیطی را در پروژه های خود با درختکاری رعایت می کنند و استفاده از پسآب را برای تامین آب موردنیاز طرح ها در دستور کار دارند.

زینی وند از نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس به عنوان فردی موثر و پرتلاش در پیگیری امور استان نام برد و در خصوص تفکیک استان گفت: استان کرمان همه با هم زیبایی دارد و کرمان یکپارچه را داشته باشیم.

استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت های شهرستان سیرجان بیان کرد: در جنوب شرق کشور شهری به ظرفیت و توسعه یافتگی سیرجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی باید تمام مناطق استان کرمان را پوشش دهند

مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی باید تمام مناطق استان کرمان را پوشش دهند