مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 05:202021-10-30پزشكي

نصب دستگاه پت اسکن 12 میلیارد تومانی در مهرانه زنجان


مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه زنجان گفت: ششمین دستگاه پت اسکن کشور با هزینه دولتی 12 میلیارد تومانی در انجمن خیریه مهرانه زنجان در حال نصب است.

- اصغر وثوق شامگاه دیروز (7 آبان ماه) در نشست خبری اظهار کرد: انجمن خیریه مهرانه زنجان قبل از شیوع بیماری کرونا برای اینکه ارتباط خود را با جامعه قطع نکند، اقدام به برگزاری همایش و حضور در مجالس مختلف و نیز ارائه گزارش عملکرد می کرد اما در دوران شیوع کرونا این اقدامات ممکن نیست.

وی با بیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا، کمک رسانی به بیماران مبتلا به سرطان تغییری نکرده و می توان گفت حتی در این شرایط عقب گرد نیز نکرده ایم، افزود: در این دوران کمک های مردمی به لحاظ اقتصادی کم نشده ولی مشکلات عدیده ای با گران شدن قیمت دارو برای بیماران به وجود آمده است.

این مسئول با اشاره به چهار برابر شدن هزینه داروی بیماران مبتلا به سرطان و افزایش 70 درصدی کمک های مردمی در دوران کرونا، تصریح کرد: در اردیبهشت ماه پارسال 400 میلیون تومان پول دارو داده شده و این رقم در شهریورماه امسال به یک میلیارد و 620 میلیون تومان رسیده است.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه زنجان، از نصب دستگاه پت اسکن در این انجمن خبر داد و گفت: این دستگاه ششمین دستگاه موجود در کشور بوده و هزینه دولتی این دستگاه حدود 12 میلیارد تومان بود که 6 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دستگاه پت اسکن 12 میلیارد تومانی در مهرانه زنجان

نصب دستگاه پت اسکن 12 میلیارد تومانی در مهرانه زنجان