مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 04:102021-10-30سياسي

یک کارشناس مسائل بین الملل: اروپایی ها نمی توانند قید برجام را بزنند


یک کارشناس مسائل بین الملل با تاکید بر این که اروپایی ها نمی توانند قید برجام را بزنند، معتقد است اگر می خواهیم برجام احیا شود باید در چارچوب برجام با1+5 مذاکره کنیم.

- یک کارشناس مسائل بین الملل: اروپایی ها نمی توانند قید برجام را بزنند یک کارشناس مسائل بین الملل با تاکید بر این که اروپایی ها نمی توانند قید برجام را بزنند، معتقد است اگر می خواهیم برجام احیا شود باید در چارچوب برجام با1+5 مذاکره کنیم.

حسن بهشتی پور در گفت و گو با ایسنا درباره ادامه یافتن روند مذاکرات برجامی گفت: اروپایی ها در عمل نشان دادند که نمی توانند کاری انجام دهند هم در دوره ای که تروییکای اروپا از سال 82 تا 87 مذاکره می کرد هم در دوره جلیلی که 1+5 را ایجاد کردند و هم در دوره ی بعد از خروج ترامپ از برجام در اردیبهشت سال 97 که اروپایی ها گفتند جبران می کنند اما اقدامی انجام ندادند.

وی افزود: معتقدم با اروپایی ها به جایی نخواهیم رسید زیرا در بخش های مالی قدرت مقابله با هژمونی مالی آمریکا را ندارند و هدف ایران هم لغو تحریم ها است.

در واقع مشکل اساسی با آمریکا است نمی دانم به چه علت باید با اروپایی ها گفت وگو کنیم.

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: این که ما ابتدا با 1+4 مذاکره کنیم بعد اروپایی ها نتایج را به آمریکا بگویند این کار جز هدر دادن وقت نیست و عملا بعید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس مسائل بین الملل: اروپایی ها نمی توانند قید برجام را بزنند

یک کارشناس مسائل بین الملل: اروپایی ها نمی توانند قید برجام را بزنند