مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 03:352021-10-30ورزشي

آماده سازی سرخپوشان قم برای لیگ آزادگان / سوهان قم فروخته شد


تیم فوتبال سرخپوشان به عنوان قهرمان مسابقات لیگ برتر قم در مسابقات فصل 1401 -1400 لیگ باشگاه های کشور جام آزادگان به میدان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم سرخپوشان در فصل 1399 لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بالاتر از دیگر رقبا به مقام قهرمانی دست یافت تا با این عنوان سهمیه استان قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته سوم جام آزادگان را به دست بیاورد، لیگی که در آن قهرمان استان ها نیز حضور دارند.

یکی از شرایط سازمان لیگ برای تیم های شرکت کننده در لیگ جدید، معرفی دو زمین با شرایط مطلوب برای میزبانی از حریفان است، در این بین تیم سرخپوشان قم امکان معرفی ورزشگاه یادگار امام (ره) و زمین فنی خود در چمن ورزشگاه شهید حیدریان مشغول تمرین است تا آماده رویارویی با حریفان شود، اما مسوولان تیم سوهان محمد قم که فصل گذشته در لیگ آزادگان به میدان رفت و سهمیه قم در این مسابقات را حفظ کرد امتیاز این تیم را به خارج از قم فروخته اند تا امسال سوهانی ها نماینده قم در لیگ آزادگان نباشند.

علاوه بر سرخپوشان قم، تیم هایی نظیر اتحاد سولدوز، نماینده آذربایجان شرقی، تاراز چادگان، وحدت اغشت، شهرانی دهلران، صفا جوان گستر بوشهر، پویا دیلم آریا کیا تهران، برنا راستین مهام و ستارگان سرخ تهران، شهدای ابوذر فارسان، خیام بتن نیشابور، شاهین بجنورد، سرخپوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی سرخپوشان قم برای لیگ آزادگان / سوهان قم فروخته شد

آماده سازی سرخپوشان قم برای لیگ آزادگان / سوهان قم فروخته شد