مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 21:102021-10-29فرهنگي

بازنمایی شوخ طبعانه رسوایی پولشویی میلیاردرها در «رختشویگاه»


ساخته استیون سودربرگ که بر رسوایی های عظیم پولشویی در سال های اخیر متمرکز شده، همچون دیگر آثار این فیلمساز بحث برانگیز بوده و مخالفان و موافقین جدی در میان منتقدین دارد اما بی شک می توان گفت این فیلم، - فیلم سینمایی رختشویگاه ساخته استیون سودربرگ که بر رسوایی های عظیم پولشویی در سال های اخیر متمرکز شده، همچون دیگر آثار این فیلمساز بحث برانگیز بوده و مخالفان و موافقین جدی در میان منتقدین دارد اما بی شک می توان گفت این فیلم، یکی از بهترین آثار درباره چنین مضمونی در تاریخ سینماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ اگر در سال 2015 اخبار را دنبال می کردید احتمالا با عبارت اسناد پاناما / Panama Papers آشنایی داشته باشید.

رختشویگاه / The Laundromat نحوه افشای آن اسناد را در معرض دید ما قرار می دهد؛ اسنادی که اطلاعات و جزییات زیادی درباره دویست هزار اکانت پولشویی از شرکت های مختلف را افشا می کرد.

وقتی که این اطلاعات از سوی یک فرد افشاگر در داخل سازمان موساک فونسکا کشور پاناما منتشر شدند، باعث شدند تا مردان قدرتمند زیادی به پایین کشیده شوند.

فیلم رختشویگاه که بر اساس کتابی به نام دنیای رازداری از جیک برنستاین است از فرمتی غیرهمسان با رکود بزرگ / The Big Short استفاده می کند، تا بر روی فعالیت هایی که توسط اسناد پاناما افشا شدند، نور حقیقت بتاباند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنمایی شوخ طبعانه رسوایی پولشویی میلیاردرها در «رختشویگاه»

بازنمایی شوخ طبعانه رسوایی پولشویی میلیاردرها در «رختشویگاه»