مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 20:202021-10-29سياسي

پاسخ تند ارمنستان به ادعای رییس جمهوری آذربایجان علیه این کشور و ایران


دفتر دادستان کل ارمنستان با ارائه آمارهایی درباره برنامه های مشترک تهران و ایروان برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ادعاهای رییس جمهور آذربایجان علیه دو کشور را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دفتر دادستان کل ارمنستان با ارائه آمارهایی درباره برنامه های مشترک تهران و ایروان برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ادعاهای الهام علی اف ، رییس جمهوری آذربایجان علیه دو کشور را رد کرد و آن را بی اساس خواند.

علی اف چند روز پیش مدعی شده بود ارمنستان و ایران سال ها است از خاک ناگارنو-قره باغ برای قاچاق مواد مخدر به اروپا استفاده می کند.

در پاسخ به ادعاهای علی اف، نیکول پاشینیان تصریح کرده بود که ایران و ارمنستان با کمک یکدیگر در حال مبارزه با قاچاق مواد مخدر هستند.

پس از آن، وزارت خارجه ایران هم ادعاهای علی اف را تکذیب کرد.

دفتر دادستان کل ارمنستان امروز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد در سال 2020 سیزده پرونده کیفری برای مقابله با قاچاق مواد مخدر در مرز ایران و ارمنستان تشکیل شد و علیه 14 نفر اعلام جرم شد.

در این بیانیه تصریح شده در 9 ماه نخست سال میلادی 2021 در دوازده پرونده تحقیق صورت گرفته و علیه 24 نفر که در میان آنها شهروندان ایران و ارمنستان وجود دارد طرح اتهام صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ تند ارمنستان به ادعای رییس جمهوری آذربایجان علیه این کشور و ایران

پاسخ تند ارمنستان به ادعای رییس جمهوری آذربایجان علیه این کشور و ایران