مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 19:202021-10-29سياسي

مارگون تا زمان استقرار ادارات فقط نام شهرستان دارد


نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان مارگون تا زمانی که ادارات در آن استقرار نیابند فقط نام شهرستان را دارد.

- مهدی روشنفکر در نشست شورای اداری شهرستان مارگون افزود: از طرق مختلف موضوع استقرار ادارات دولتی در شهرستان مارگون در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم که این ادارات هر چه سریعتر مستقر و تعیین تکلیف شوند.

وی اظهارکرد: در شهرستان مارگون با توجه به کمبود اعتبارات تلاش های صورت گرفته از طرف فرمانداری این شهرستان قابل تقدیر است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه که از مسئولان در اذهان مردم باقی می ماند عملکرد آنها است.

روشنفکر تصریح کرد: اگر فرد مدیر فاقد برنامه ریزی و اراده کافی برای انجام امور باشد توفیقی در خدمت به مردم حاصل نمی شود و نتیجه آن حیف و میل بیت المال و ایجاد کمبودها در زندگی مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: پنج اصل مدیریتی شامل برنامه ریزی، تقسیم وظایف، هماهنگی امور و تعامل بین سازمانی، بسیج منابع و کنترل و ارزشیابی و نظارت می تواند به مدیران در انجام امور کمک شایانی کند.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: استقرار ادارات دولتی در شهرستان مارگون باعث ایجاد تحول در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مارگون تا زمان استقرار ادارات فقط نام شهرستان دارد

مارگون تا زمان استقرار ادارات فقط نام شهرستان دارد