مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 16:052021-10-29سياسي

خرید خودروی برقی برای پیاده راه امام (ره) سمنان؛ نیازمند اعتبار


خرید خودروی برقی به منظور تردد در پیاده راه امام (ره) سمنان، نیازمند تأمین اعتبار و مساعدت مسؤولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباسعلی طالب بیدختی عصر امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان با سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری سمنان، دارای بدهی بوده و حقوق برخی از کارکنان با عقب ماندگی همراه است.

وی افزود: 26 هکتار از زمین 50 هکتاری شهرک آسیا تعیین تکلیف شده و لازم است بقیه زمین های مورد نظر نیز تعیین وضعیت شود تا با انتقال برخی از مشاغل و اصناف به این شهرک، علاوه بر ایجاد درآمد عمومی، موجب رضایتمندی مردم شود.

عضو شورای اسلامی شهر سمنان عنوان کرد: خرید خودروی برقی به منظور تردد در پیاده راه امام (ره) سمنان، نیازمند تأمین اعتبار و مساعدت مسؤولان است.

طالب بیدختی خاطرنشان کرد: لازم است تا از نماینده شورای اسلامی شهر سمنان به منظور شرکت در جلسات شورای ترافیک دعوت به عمل آید تا دلایل تخصصی و کارشناسی شورا در این گونه جلسات عنوان شود.

شهرداری سمنان از کمبودهایی رنج می برد  مهدی خراسانیان، رییس شورای اسلامی شهر سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرداری مرکز استان از محرومیت ها و کمبودهایی رنج می برد که امیدواریم با تلاش و کار جهادی و همراهی مردم و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید خودروی برقی برای پیاده راه امام (ره) سمنان؛ نیازمند اعتبار

خرید خودروی برقی برای پیاده راه امام (ره) سمنان؛ نیازمند اعتبار